Održavanje poslovnih aplikacija

Održavanje poslovnih aplikacija podrazumjeva stalnu podršku korisnika u radu, ali i kontinuirani razvoj i nadogradnju poslovnih aplikacija. Kako većina poduzeća nema potrebu za zapošljavanje posebno obučenih djelatnika na održavanju poslovne programske opreme i pružanje savjeta za rad – održavanje je uglavnom vanjska usluga koju pruža isporučitelj programske opreme. Na ovaj način se minimaliziraju troškovi poduzeća i dobiva kvalitetna i konstantna podrška u smislu pomoći, brzih intervencija, ali i dorada prema specifičnim zahtjevima svakog pojedinog korisnika.  

Instalacije novih verzija programske podrške, konzultacije korisnika vezne uz rad i dodatne mogućnosti i pisane obavijesti o nadolazećim promjenama i potrebnim aktivnostima unutar programske opreme dio su obveznih aktivnosti održavanja aplikacije uz ostale aktivnosti poput: 

  • uvođenje novih funkcija,
  • dorade programa prema specifičnim zahtjevima korisnika,
  • implementacija novih modula poslovanja,
  • promjene programske podrške uzrokovane izmjenama zakonskih propisa, obrazaca, evidencija i sl.
  • promjene vezane uz poslovanje i poslovne procese
  • edukacije korisnika i stalna podrška u radu,....

Održavanje uključuje podršku putem telefona, e-maila i faxa. Sve intervencije izvršavaju se odmah po primitku poziva, pri čemu naši administratori i korisnička podrška imaju višegodišnje iskustvo u pružanju svih potrebnih informacija vezanih uz sam poslovno informatički sustav, ali i samo poslovanje i radne procese. Kroz samo uvođenje poslovno informacijskog sustava dobiva se detaljna slika načina rada i strukture i organizacije poslovanja pa je i pomoć uvijek usmjerena na svakog pojedinog korisnika i njegov način rada. Održavanje podrazumjeva planiranje i savjetovanje pri nabavi i proširenju ili unapređenju računalnih sustava i opreme.