exTra ERP je komercijalni naziv skupa programa, koji su namijenjeni za svakodnevni učinkovit rad djelatnika u svim dijelovima poslovanja jednog poduzeća (managere, rukovodioce, komercijaliste, itd.), a namijenjen je malim, srednjim i velikim poduzećima. Programaska podrška exTra ERP obuhvaća cjelovito rješenje informatizacije poduzeća ( nabava, veleprodaja, maloprodaja, skladišno poslovanje, proizvodnja, građenje i financijsko poslovanje.....).
exTra ERP je moderna poslovna aplikacija koja nudi određen način rada sa zadnim omogućuje pregled i kontrolu poslovanja poduzeća i svih njegovih segmenata (profitnih centara ). Svi izvještaji vezani uz poslovanje su dostupni u trenutku nastanka i unosa podataka u računalo, a ne nakon završenih obrada u knjigovodstvu. Izvještaji se mogu prema potrebi svakog korisnika ispisivati na željenim jezicima i prilagođavati specifičnim potrebama korisnika.
Naš pristup informatizaciji poslovanja NIJE prodaja pojedinih segmenata poslovnog software-a i jednokratna prodaja proizvoda, nego dugoročna suradnja i strateško partnerstvo koje našim korisnicima omogućava potpunu funkcionalnost u svakodnevim poslovnima procesima, te zadovoljenje svih potreba poslovanje koje se ne mogu dobiti kroz kupnju konfekcijskih proizvoda – nego prilagodbom programske opreme specifičnim potreba svakog pojedinog korisnika koja omogućuje:
Zadatak današnje informatike je prodrijeti na sva mjesta unutar poduzeća gdje se generiraju bilo kakvi podaci značajni za poslovanje poduzeća kao cjeline. Računalo na taj način postaje radno mjesto – podaci se više ne prepisuju ili unose naknadno, već se generiraju u trenutku nastanka i istoga su trenutka dostupni svim drugim sudionicima sustava. Pravilnim projektiranjem ključnih radnih mjesta i stalnim i ažurnim unosom svih potrebnih podataka u informacijski sustav baza podataka postaje skladište podataka koje dobro izveden informacijski sustav potom integrira i iz njih sublimira ono što je, naravno, prvi zadatak informatike u poslovnom svijetu: brzi i ažurni dostup do svih potrebnih i nužnih izvješća i analiza.
exTra ERP je razvijen s ciljem da:
exTra ERP sustav je kompleksan, integralan i zaštićen te pruža:
O informacijskom sustavu - zadatak današnje informatike je prodrijeti na sva mjesta unutar poduzeća gdje se generiraju bilo kakvi podaci značajni za poslovanje poduzeća kao cjeline. Računalo na taj način postaje radno mjesto – podaci se više ne prepisuju ili unose naknadno, već se generiraju u trenutku nastanka i istoga su trenutka dostupni svim drugim sudionicima sustava. Pravilnim projektiranjem ključnih radnih mjesta i stalnim i ažurnim unosom svih potrebnih podataka u informacijski sustav baza podataka postaje skladište podataka koje dobro izveden informacijski sustav potom integrira i iz njih sublimira ono što je, naravno, prvi zadatak informatike u poslovnom svijetu: brzi i ažurni dostup do svih potrebnih i nužnih izvješća i analiza.
exTra ERP sustav Vam između ostalog omogućuje:
Izvršioci u exTra ERP sustavu, ovlaštenja i zaštite
Izvršioci u exTra ERP sustavu su svi oni korisnici kojima su dodijeljena ovlaštenja da obavljaju neke poslove, a da pri tome neposredno upotrebljavaju usluge exTra ERP sustava. Svaki korisnik ima svoju identifikacijsku šifru (naziv korisnika) i lozinku na osnovu koje mu se dodjeljuju ovlaštenja za rad u sustavu ( čitanje podataka, promjena podataka, dodavanje podataka ili brisanje podataka ), svaki izvršilac može imati ovlaštenja za sve vrste rada ili kombinaciju. Ovlaštenja se dodjeljuju po tipu izvršioca, za cijelu grupu izvršioca koji pripadaju određenom tipu (npr. skladištari) ili po šifri izvršioca. Ovlaštenja se mogu dodjeljivati za svaku razinu (čitanje, promjena, brisanje, dodavanja ) na razini pojedinih modula ali i na razini svakog pojedinog dokumenta.
Naime, svi poslovi izvršeni u exTra ERP bilježe se u modulu Nadzor rada gdje se može vidjeti :
Na taj način niti jedna akcija ne može biti izvedena, a da o njoj ne ostaje trag i naravno odgovornost onoga koji ju je izvršio.
Poslovi u exTra ERP sustavu
Uz pomoć exTra ERP - a mogu se obavljati različiti poslovi. Ukratko, tu se radi prvenstveno o:
Svi ovi poslovi prate određeni tijek rada i prijepisa dokumenta i na taj način je omogućen brži rad ali i kontrola upisanih-prepisanih podataka.
Pojedinačni poslovi u exTra ERP sustavu organizirani su kroz ulazne preglednike (browse). Na pregledu su prikazani svi podaci i uz pomoć kombinacije tipki ili pritisaka odgovarajućih izbornih dugmadi izvršavaju se odgovarajući poslovi na podacima (upis, ispravak, brisanje, ispis, itd.). Na taj način izvršioci-operativci poslove vezane uz svoje radno mjesto izvršavaju kroz minimalni broj ulaznih izbora posla.
exTra ERP dokumentacija
exTra ERP dokumentaciju čine i interaktivni help izravno u aplikaciji koji opisuje tijek poslova i procedure rada ali i rad u svakom pojedinom dokumentu u kojima su prikazane informacije i rješenja te upute za rad izvršilaca u exTra sustavu. Upute se izlažu detaljno za rad s pojedinačnim poslom u sustavu.
Sigurnosna zaštita podataka – Back-up
Svakodnevno se automatski izvršava sigurnosna pohrana podataka u određeno vrijeme na zadani medij ( CD, DVD, DAT, HDD). Ukoliko se dogodi potreba za povratom podataka u bazu iz raznovrsnih razloga ( oštećenje HDD, oštećenje virus i sl. ) podaci se s medija restauriraju i vraćaju u bazu.