exTra ERP

exTra ERP je komercijalni naziv skupa programa, koji su namijenjeni za svakodnevni učinkovit rad djelatnika u svim dijelovima poslovanja jednog poduzeća (managere, rukovodioce, komercijaliste, itd.), a namijenjen je malim, srednjim i velikim poduzećima. Programaska podrška exTra ERP obuhvaća cjelovito rješenje informatizacije poduzeća ( nabava, veleprodaja, maloprodaja, skladišno poslovanje, proizvodnja, građenje i financijsko poslovanje.....). 

exTra ERP je moderna poslovna aplikacija koja nudi određen način rada sa zadnim omogućuje pregled i kontrolu poslovanja poduzeća i svih njegovih segmenata (profitnih centara ). Svi izvještaji vezani uz poslovanje su dostupni u trenutku nastanka i unosa podataka u računalo, a ne nakon završenih obrada u knjigovodstvu. Izvještaji se mogu prema potrebi svakog korisnika ispisivati na željenim jezicima i prilagođavati specifičnim potrebama korisnika.

Naš pristup informatizaciji poslovanja NIJE prodaja pojedinih segmenata poslovnog software-a  i jednokratna prodaja proizvoda, nego dugoročna suradnja i strateško partnerstvo koje našim korisnicima omogućava potpunu funkcionalnost u svakodnevim poslovnima procesima, te zadovoljenje svih potreba poslovanje koje se ne mogu dobiti kroz kupnju konfekcijskih proizvoda – nego prilagodbom programske opreme specifičnim potreba svakog pojedinog korisnika koja omogućuje: 

  • integriranje svih operativnih poslovnih procesa u jednu cjelinu neovisno o dislociranosti pojedinih poslovnih dijelova
  • pregled svih podataka na jednom mjestu i u realnom vremenu
  • automatizacije poslovnih procesa – potpuna kontrola između operativnih poslovnih procesa i računovodstva, automatizirana izrada svih izvještaja i obrazaca ( PU, Fina, DZS,...)
  • racionalizaciju u resursima – djelatnicima, radnim mjestima, opremi,..
  • menadžersko izvještavanje unutar informacijskog sustava omogućava pregled svih dijelova poslovanja i olakšava svakodnevno donošenje poslovnih odluka i praćenje realizacije 

Zadatak današnje informatike je prodrijeti na sva mjesta unutar poduzeća gdje se generiraju bilo kakvi podaci značajni za poslovanje poduzeća kao cjeline. Računalo na taj način postaje radno mjesto – podaci se više ne prepisuju ili unose naknadno, već se generiraju u trenutku nastanka i istoga su trenutka dostupni svim drugim sudionicima sustava. Pravilnim projektiranjem ključnih radnih mjesta i stalnim i ažurnim unosom svih potrebnih podataka u informacijski sustav baza podataka postaje skladište podataka koje dobro izveden informacijski sustav potom integrira i iz njih sublimira ono što je, naravno, prvi zadatak informatike u poslovnom svijetu: brzi i ažurni dostup  do svih potrebnih i nužnih izvješća i analiza.

exTra ERP je razvijen s ciljem da:

  • osigura pokrivenost svih poslovnih događaja na jednom mjestu,
  • omogući trenutni pregled izvještaja vezanih uz poslovanje u trenutku nastanka i unosa podataka u računalo ( a ne nakon obrade u knjigovodstvu),
  • pruži pregled svih informacija potrebnih za upravljanje poslovnim procesima na jednom mjestu, olakša i ubrza donošenje odluka te omogući kontrolu i praćenje realizacije poslovnih planova

exTra ERP sustav je kompleksan, integralan i zaštićen te pruža: 

  • Pouzdanost razvoj je korištenjem suvremenih razvojnih alata ( Progress ) koji su sigurni i pouzdani i pružaju korisniku potpunu sigurnost baze podataka. Sistemi zaštite podataka i automatizirane procedure za arhiviranje i izradu Back-up-a osiguravaju korisnika od neželjnih posljedica gubitka podataka. Svi moduli exTra ERP sustava povezani su u jedinstvenu cjelinu s centralnom bazom podataka. Svaki podatak unosi se u sustav samo jednom. Svaki poslovni proces prati se od početka do kraja uz kontrole i provjere izvršenja te onemogućava preskakanje procedura rada.
  • Kompatibilnost – integracija s MS Office proizvodima. Sve podatke iz sustava možete jednostavno formatirano prebaciti u bilo koji MS Office program (Word, Excel) PDF, HTML za daljnje analize i ispis.
  • Kontroling & Analiza – trenutne analize i ispisi u tabličnim i grafičkim prikazima iz svih djelova sustava u svim opcijama ( neograničen broj podataka u preko 200 izvještaja i s raznim kombinacijama podataka ) 
  • Internet – mogućnost on-line rada s bilo kojeg mjesta  ( udaljene lokacije, povremena povezivanja u svrhu rada, pregleda podataka, kontrola i slično ) dovoljan je pristup Internetu i povezivanje na server. BTB ( Business To Business ) internet podrška omogućuje poslovanje na Internetu – on-line naručivanje

O informacijskom sustavu - zadatak današnje informatike je prodrijeti na sva mjesta unutar poduzeća gdje se generiraju bilo kakvi podaci značajni za poslovanje poduzeća kao cjeline. Računalo na taj način postaje radno mjesto – podaci se više ne prepisuju ili unose naknadno, već se generiraju u trenutku nastanka i istoga su trenutka dostupni svim drugim sudionicima sustava. Pravilnim projektiranjem ključnih radnih mjesta i stalnim i ažurnim unosom svih potrebnih podataka u informacijski sustav baza podataka postaje skladište podataka koje dobro izveden informacijski sustav potom integrira i iz njih sublimira ono što je, naravno, prvi zadatak informatike u poslovnom svijetu: brzi i ažurni dostup  do svih potrebnih i nužnih izvješća i analiza. 

exTra ERP sustav Vam između ostalog omogućuje:

  • praćenje stanja robe prema grupama, kategorijama, proizvođaču, dobavljaču i sl.
  • neograničen broj cjenika - nabavni ( po dobavljačima ), veleprodajni, maloprodajni, u raznim valutama
  • iskaz poslovanja poduzeća u tri novčane valute (kuna, euro i valuta)
  • povezivanje uvjeta poslovnih partnera kroz kataloge s opcijama  različitih uvjeta:
  • raba
  • superrabat
  • rok
  • cassa sconto
    • po robi
    • po grupama robe
    • asortimanu robe
    • količini
    • tipu prodaje
  • automatski obračun i izračun cassa sconto
  • automatski obračun odobrenja na ostvareni promet
  • automatsko zatvaranje obračunatih cassa
  • manipulacija robom u skladištu putema barcode-a (ulaz, izlaz i inventure )
  • planiranje zaliha – vođenje minimalnih i maximalnih količina
  • trenutni pregled salda kupaca i dobavljača
  • trenutni pregled stanja zaliha na svim skladištima
  • ispis izvještaja na željenim jezicima ( engleski, njemački, itd. )
  • automatska knjiženja svih dokumenta u financijama i knjigovodstvu
  • export svih podataka u PDF,.....

Izvršioci u exTra ERP sustavu, ovlaštenja i zaštite

Izvršioci u  exTra ERP sustavu su svi oni korisnici kojima su dodijeljena ovlaštenja da obavljaju neke poslove, a da pri tome neposredno upotrebljavaju usluge exTra ERP sustava. Svaki korisnik ima svoju identifikacijsku šifru (naziv korisnika) i lozinku na osnovu koje mu se dodjeljuju ovlaštenja za rad u sustavu ( čitanje podataka, promjena podataka, dodavanje podataka ili brisanje podataka ), svaki izvršilac može imati ovlaštenja za sve vrste rada ili kombinaciju. Ovlaštenja se dodjeljuju po tipu izvršioca, za cijelu grupu izvršioca koji pripadaju određenom tipu (npr. skladištari) ili po šifri izvršioca. Ovlaštenja se mogu dodjeljivati za svaku razinu (čitanje, promjena, brisanje, dodavanja ) na razini pojedinih modula ali i na razini svakog pojedinog dokumenta. 

Naime, svi poslovi izvršeni u exTra ERP bilježe se u modulu Nadzor rada gdje se može vidjeti :

  • ime i opis programa koji je izveden,
  • datum, vrijeme i izvršilac koji ga je izveo,
  • izvedena akcija (dodavanje, promjena, brisanje, itd.).

Na taj način niti jedna akcija ne može biti izvedena, a da o njoj ne ostaje trag i naravno odgovornost onoga koji ju je izvršio.

Poslovi u exTra ERP sustavu

Uz pomoć exTra ERP - a  mogu se obavljati različiti poslovi. Ukratko, tu se radi prvenstveno o:

  • Izradi  kataloga nabave, prodaje i maloprodaje (cijene, rabati, superrabati, marže, casse),
  • Naručivanju robe, upisu ulaznih računa, nabavnim, prodajnim i maloprodajnim kalkulacijama materijala i robe, vođenju uvoza – zaključci, nadzorna knjiga uvoza i sl.,
  • Skladišnom poslovanju, ulazu i izlazu robe, stanja, inventure,
  • Vođenju carinskog skladišta ( tip A i tip D ),
  • Veleprodaji - izradi ponuda i računa, vođenju izvoza – zaključci, nadzorna knjiga izvoza,
  • Maloprodaji ( samostalna, prolazna )
  • Proizvodnji – radni nalozi, plan materijala, plan resursa, obračun proizvodnje, automatskom podešavanju i kalkuliranju normativa, izračunu razlika po radnim nalozima, obračunu izravnih i neizravnih troškova proizvodnje, zaduženju zaliha i razduženju sirovina i potrošnog materijala,
  • Građenju – objekti, troškovnici, knjiga građenja, situacije, stanje po objektima,
  • Servisu – održavanje, montaža, povijest servisa,
  • Vođenju salda contija, naplate i dugovanja,
  • Praćenje platnog prometa žiro računa - prijem izvoda s interneta i plaćanje internetom,
  • Blagajničko poslovanje i putni nalozi, virmani i nalog 14 u elektronskom obliku,
  • Obračun kamata kupaca i dobavljača -  automatski i ručni,
  • Evidenciji i praćenju kredita i leasinga ( stanje, obveze glavnice i kamate )
  • Obračunu plaća i kadrovskoj evidenciji, obračun drugog dohotka, izvješća i obrasci za Finu, poreznu upravu,...
  • Poreznim evidencijama, automatskim i ručnim temeljnicama,
  • Vođenju glavne knjige,
  • Sva zakonom propisana izvješća se izrađuju izravno iz aplikacije - TSI-Pod, GFI-Pod, RDG, BP, NT, PDV, PDV-K, RSM, ID, IP, IPP, IDD, ...
  • Sustavu izvješćivanja, raznim obračunima, pregledima, bilancama i dr.,

Svi ovi poslovi prate određeni tijek rada i prijepisa dokumenta i na taj način je omogućen brži rad ali i kontrola upisanih-prepisanih podataka.

Pojedinačni poslovi u exTra ERP sustavu organizirani su kroz ulazne preglednike (browse). Na pregledu su prikazani svi podaci i uz pomoć kombinacije tipki ili pritisaka odgovarajućih izbornih dugmadi izvršavaju se odgovarajući poslovi na podacima (upis, ispravak, brisanje, ispis, itd.). Na taj način izvršioci-operativci poslove vezane uz svoje radno mjesto izvršavaju kroz minimalni broj ulaznih izbora posla.

exTra ERP dokumentacija

exTra ERP dokumentaciju čine i interaktivni help izravno u aplikaciji koji opisuje tijek poslova i procedure rada ali i rad u svakom pojedinom dokumentu u kojima su prikazane informacije i rješenja te upute za rad izvršilaca u exTra sustavu. Upute se izlažu detaljno za rad s pojedinačnim poslom u sustavu.

Sigurnosna zaštita podataka – Back-up

Svakodnevno se automatski izvršava sigurnosna pohrana podataka u  određeno vrijeme na zadani medij ( CD, DVD, DAT, HDD). Ukoliko se dogodi  potreba za povratom podataka u bazu iz raznovrsnih razloga ( oštećenje HDD, oštećenje virus i sl. ) podaci se s medija restauriraju i vraćaju u bazu.